tiistai 11. maaliskuuta 2014

Sijainen

Moikka kaikille! Eli minä olin tänään maanantaina tunnilla ja tunnilla oli sijainen sillä Emmi oli oksennus taudissa. Tunnin olisi pitänyt alkaa kuudelta mutta me päästiin alottamaan ratsastelut vasta kahtakymmentä vailla seitsemän sillä sijainen pääsi sillon vasta tulemaan. Mutta me oltiin jo kävelty alku käynnit ennen kun sijainen tuli eli heti vaan ohjat käteen ja hommiin. Aluksi me tehtiin voltteja, ympyröitä, kiemurauria yms. käynnissä et saatin hevosia vetreämmäksi jo ennen ravia. Sitten kun hevoset tuntui hyviltä sai ottaa ravia sitten siinä ravissakin tehtiin voltteja, ympyröitä ja kiemura uria. Sitten kun hevoset tuntui taas  hyviltä niin otettiin laukkaa ja siinä sama juttu kun ravissa ja käynnissä. Sitten viel loppu verkat. Alma meni tunnilla tosi nätisti, asetukset ja taivutukset kaikki meni läpi. Ja Alma liikkui koko tunnin tosi rennosti ja ihmeen reippaastikkin. Minä olen tosi tyyttyväinen tuntiin. Mutta joo huomenna mennään treenaamaan niihin koulukisoihin Raumalle ja siitäkin tulee varmaan huomenna postaus. Mä en jaksa kirjoittaa enempää sillä kello on jo pian puol kakstoista, mutta tässä on vielä pari kuvaa tältä päivältä.                                           -VENLA-
                        

maanantai 10. maaliskuuta 2014

Täällä taas.....

Moi kaikki ! Me ei olla pitkään aikaan kirjoiteltu mitään mutta nyt me taas alotetaan kirjoittamaan joikein kunnolla kuvapainoitteisia ,sillä me ollaan innostuttu kuvaamaan, meillä on tähänkin postaukseen iso kasa kuvia. Mulla on ensi viikonloppuna koulu kisat , jännittää nyt jo sillä en ole ennen kilpaillut koulu. Niihin kisoihin en mene Almalla vaan minä menen ratsuponi tammalla Linalla jota minä ja Olivia käydään liikuttamassa. Tän enempää en nyt kirjoita sillä tein teille kuulumisvideon jonka laitan tämän postauksen loppuun. Mutta pidemmittä puheitta kuviin.

ILMEEL XD

Sit mä hyppäsin almal hiuka



Ilmeillä leikkimistä XD



Sit me opetettiin almaa menee verhojen läpi



Oskuu <3333
                                               -VENLA-

sunnuntai 9. maaliskuuta 2014

Kesämuistoja kuvien kera!

Okei...

eli nyt tulee sitten piiitkän tauon jälkeen postausta. ja päättelin tehdä kesän mistoista videopostauksen ja enimmäkseen kuvilla ja aloitetaan.. huom en muista paljoakaan mitä kesällä tapahtui mutta tässä jotakin...

1. ensimmäinen eniten mieleen jäänyt misto on se kun sain jalkaani 8kpl tikkejä sen takia kun tipuin Almalta mutta lisätietoja löydätte täältä oliviajakauramoottorit.blogspot.com

2. Alman epäonnistnut uittoeissu jossa meinasin jäädä kyseisen ponin alle

3. se päivä jona menin tallille ja hevoset oli ekaa kertaa laistalle <3 

okei tossa oli ne mitä muisti parhaiten mutta niitä on niin paljon että ette jaksaisi edes lukea :D mutta onneks pian alkaa se ihanan lämmin aika eikä tartte pitää toppatakkeja ja niitä ja paljon kivempi ilma ratsastaa ja pääsee hyppäämään ja... oi oispa jo kesä! <3<3<3 mutta lopuks vielä pari iiihanaa kuvaa kesältä<3

ihana rakas!<3


Ikävä :,(

Teppo<3

Samppa ja tepi<3

Almaaa<3

Möykky suaki ikävä :,(<3

Ihuna Rebekka<3 :3

Ihana rakas!

Samppa poseeraa

<3

Aaaw<3






Toivottavasti tykkäsitte!! ensikertaaan!!!!<3

- Olivia -