tiistai 11. maaliskuuta 2014

Sijainen

Moikka kaikille! Eli minä olin tänään maanantaina tunnilla ja tunnilla oli sijainen sillä Emmi oli oksennus taudissa. Tunnin olisi pitänyt alkaa kuudelta mutta me päästiin alottamaan ratsastelut vasta kahtakymmentä vailla seitsemän sillä sijainen pääsi sillon vasta tulemaan. Mutta me oltiin jo kävelty alku käynnit ennen kun sijainen tuli eli heti vaan ohjat käteen ja hommiin. Aluksi me tehtiin voltteja, ympyröitä, kiemurauria yms. käynnissä et saatin hevosia vetreämmäksi jo ennen ravia. Sitten kun hevoset tuntui hyviltä sai ottaa ravia sitten siinä ravissakin tehtiin voltteja, ympyröitä ja kiemura uria. Sitten kun hevoset tuntui taas  hyviltä niin otettiin laukkaa ja siinä sama juttu kun ravissa ja käynnissä. Sitten viel loppu verkat. Alma meni tunnilla tosi nätisti, asetukset ja taivutukset kaikki meni läpi. Ja Alma liikkui koko tunnin tosi rennosti ja ihmeen reippaastikkin. Minä olen tosi tyyttyväinen tuntiin. Mutta joo huomenna mennään treenaamaan niihin koulukisoihin Raumalle ja siitäkin tulee varmaan huomenna postaus. Mä en jaksa kirjoittaa enempää sillä kello on jo pian puol kakstoista, mutta tässä on vielä pari kuvaa tältä päivältä.                                           -VENLA-
                        

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti