Eli minä olen tämän blogin toinen kirjoittelia 12 vuotias tyttö joka asuu maalla . Minulla on kaksi isoveliä. Olen 159cm pitkä. kengän koko on noin 36-38. Harastan ainoastaan ratsastusta mutta tykkään myös tosi paljon kuvaamisesta ja urheilusta. olen harrastanut ratsastusta 9 vuotta. Minulla on myös oma poni Alma ja Alma lisäksi meillä on yksi koira. Myös tässä blogissa välillä kerron Almasta . Minä käyn siis Linnamaan koulun 6 luokkaa minä käyn siis pikku koulua meidän koulussa on vähän päälle kolmekymmentä oppilasta. Minä ja Olivia keksitään jotain hullua yhdessä eli seuratkaa meidän hulluja touhuja. Tuossa olikin tärkeimmät jos on vielä jotain kysyttävää niin kommatkaa



Ei kommentteja:
Lähetä kommentti