Moikka kaikille ! Eli tätä blogia kirjottelee kaksi 12 vuotiasta tyttö täältä maalta. Meillä molemmilla on myös omat blogit mutta niissä kerromme vaan omista ja hoitohevosista mutta nyt päätimme tehdä blogin jossa kerromme castellon kaikista hevosista ja mitä me ylipäätänsä teemme tallilla kun olemme tallityttöjä me olemme melkein anuat castellon talli tytöt. Tästä se lähtee : D : 3.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti