Heippa kaikille!!!!! Eli minä olin eilen tallilla ja myös tunnilla meillä oli jolun kunniaksi vapaa tunti ja minä menin tietysti ponillani Almalla. Tein Alman kanssa ihan perus juttuja aluksi alku käynnit ja sitten ohjat käteen ja alkuravit kumpaakin suuntaan taivuttelin Almaa mutta se oli tosi jäykkä mä tein alku raveissa tempon muutoksia, voltteja , ympyröitä , kiemura uria. Sitten kun Alma meni vähän paremmin niin otin käyntiin ja menin välikäynnit sitten taas ohjat käteen ja laukkaa. Laukka meni ihan sairaan huonosti meinaa menin laukat ilman jalustimia ja aina toisesta päästä Alma lähti ihan täysillä pukki laukassa toiseen päähän tein laukassakin kumpaakin suuntaan voltteja ja ympyröitä. Ja sitten loppu ravit ja käynnit menin ihan vapailla ohjilla. Ja sitten talliin. Tänään mulla on jalat ihan sairaan kipeät koska menin eilen ilman niitä jalustimia:(
 |
| Tos on kuva kun olin lähössä tallille...... |
 |
| Tallin käytävä XD |

harjasin Alman ennen tuntii tietenkin XD XD XD
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti