tiistai 24. joulukuuta 2013

We wish you a merry chrismas and a happy new year!!!

Oikein hyvä joulua teille kaikillee!!!

Okei eli nyt on joulukuun 24pv ja vihdoin saamme venlan kanssa toivottaa teille mitä makeinta joulua! eli siis lulen että venla kirjoittaa teille jonkin laisen postauksen eilisestä tunnista sillä itselläni on joululoma ratsastuksesta nyt joulum ajan :( mutta mitä saitte tänään joululahjsksi ja toivon todella että kommentoisitte tuonne alas joululahjoistanne ;) mutta enempää minun ei varmasti tarvitse sanoa koska mitään erikoista ei ole juurikaan tapahtunut joten tässä nyt muutama kuva lahjoistani

1.



   
2.



3.






4.





5.

Okei eli kuva 1. siinä on ne mun saappaat joista kerroin
Kuva 2. siinä on minun läppäri josta kerroin myös
Kuva 3.siinä taisi olla se mu konvehtirasia
Kuva 4. siinä olen minä ja päällä se uusi paita tai no oikeastaan se on tunika eli siinä on tähti keskellä
Kuva 5. siinä on minun kalenteri ja kalenteri on siis hevosaiheinen :)


Ja jos tykkäsitte niin painakaa niistä en tykännyt tai tykkäsin napeista koska olisi hauska nähdän kuinka monta oikeesti kiinnostaa meijän tekstit (HUOM, kuvan laadut ei ole mitä parhaimpia sillä kuvat on otettu puhelimella:))



Jouluisin terveisin: Olivia:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti