keskiviikko 25. joulukuuta 2013

Moikka!

EILINEN JOULU MENI TOSI HYVIN! Mutta olin tänään tallilla ja ratsastin Alman vaikka satoikin ärsyttää tää sade ja tuuli. Mutta Alma oli vähän reippaampi kun yleensä ja hyvä niin ei tarvinut potkia ponia yhtään eteenpäin alkukäyntien jälkeen otin ravia ja tein pitkillä sivuilla tempon muutoksia ja päädyissä voltit . Ravien jälkeen tein väistöjä hetken ja sen jälkeen laukkasin ympäri uraa ja Alma oli ihan extra reipas harvoin niin reipas kentällä. Laukkaamisen jälkeen loppu käynnit ja ravit pitkin ohjin. Sitten menin talliin ja tiedossa oli ponin jalkojen ja hännän pesu ja varusteiden pesu mä ratsastin vain 40 minuttia ja pesin varusteita 60 minuuttia eli vähän kauemmin kun ratsastin. Mä olin pikästä aikaa yksin tallilla tai no siinä pihassa asuu ihmisiä niin en mä ihan yksin  ollut (onneksi). Toivottavasti teillä kaikilla muillaki  meni joulu hyvin ja saitte hyviä joulu lahjoja mutta mun joulu lahjoista tulee lähi päivänä video postaus mä kuvasin sen jo eilen. Ps. Tuolla alhaalla on noi tykkäsin ja en tykännyt nappulat niin painakaa niistä niin me tiedetään tykkääkö joku näistä meidän postauksista ja sori kun en saanut kuvia tähän postaukseen :( :(
JOULUISIN TERVEISIN VENLA :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti