tiistai 7. tammikuuta 2014

Loppiainen

Eli me mentiin tallille kavereitten kanssa kahdelta toista ja kuvattiin elokuvan jatko osaa. Mutta siitä lisää myöhemmin..... . Melko heti kun olimme päässyt tallille niin haettiin hepat sisälle mutta ne oli tapellut jotain tarhassa ja joku oli potkaissut Almaa ja Almalla oli toisessa takajalassa haava. Heti kun olimme saanut hevoset sisälle niin vein Alman vesariin ja puhdistin sen haavan ja sitten siihen laitettiin betaldine kääre ja nyt siis Alma on loppu viikon saikulla ja vasta torstain otetaan kääre pois. Eikä Almalla voinut tietenkään ratsastaa niin minun piti mennä tunnilla jollain muulla hevosella ja mut laitettiin menemään Anterolla. Antero on varsa jota vasta koulutetaan eikä se vielä mitään kummemmin osaa. No sitten kun olimme päässyt kentälle niin Antero oli ihan ihmeissään koska sillä ratsastettiin ekan kerran sillai että kentällä oli muitakin hevosia. No mutta tunti sujui tosi hyvin. Mä tein vähän eri tehtävää kun muut. Mä tein alku raveissa sillain että  päihin tein pääty ympyrät ja pitkällä sivulla siirtymiset käyntiin ja laukassa sillai että nostin laukan toisen päädyn kulmasta ja tein laukassa pääty ympyrän ja sitten pitkän sivun keskellä raviin ja toiseen päähän ravissa voltti ja sit loppu ravit ja käynnit. Mutta joo Antero oli toosii kiva vaikka onkin vielä nuori eikä oikein osaa paljon mitään se toimi eniten ääni avuilla. Elikkäs tälleen se meidän loppiainen meni tallilla ollessa.
Tossa se Alman jalka on betaldine kääreessä

Saikkulainen

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti