MOII KAIKILLE!!
joo elikkäs torstaina menin Rebekalla ja alunperin mun ois pitäny mennä sampalla mutta vaihdoin sitte Rebekkaan. Ja mentiin ihan normaalisti alku käynnit ja ravit ja raveissa tehtiin silleen että alotettiin tallin puoleisesta päädystä tekee kolmikaarinen kiemuraura ja sama jatkettiin toiseen suuntaan sitte otettiin välikäynnit ja niiden jälkeen alettiin ottamaan vähän laukkaa ja laukassa sitte tehtiin molempiin päätyihin eli lyhkäsille sivuille n, 10 metrin voltit toisella pitkällä sivulla tehtiin loivat kiemuraura ja jatkettiin sinnemetsän puoleiseen päätyyn jossa tehtiin se voltti nsieltä siirryttiin kulmassa raviin ja tehtiin ravissa toinen pitkäsivu ja pitkälle sivulle piti tehdä ainakin 2 volttia jossa huolelliset asetukset/taivutukset ja pitkän sivun lopussa laukka ja päätyyn se voltti ja loiva kiemuraura ja tätä jatkettiin hetken aikaa sitte itsenäisesti loppuravit ja käynnit.
Rebekka meni tosi hyvin verraten siihen että se oli vaan sunnuntaina emmillä kun emmi ratsasti Rebekalla jase meni tosi hyvin asetukset ja taivutukset kumpaankin suuntaanja malttoi odottaa nostoja mikä ei ole sillä kovin yleistä. Toivottavasti tykkäsitte nyt vaan Hyvää päivän jatkoa kaikille
Trev. Olivia <3
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti