Me oltiin tallilla lauantaina ja mä menin Almalla pellolla ja huhu se ei oo koskaan mennyt niin kovaa aluksi menin pikkukentällä vähän käyntiä ja ravia kunnes Alma oli lämmennyt ja menin laitumelle. Aluksi ravasin hetken aikaa ja sitten kun otin laukan niin tuntui siltä että me lennetään ;D. Lauantaina ulkona oli myös paljon pakkasta ja lunta niin sekin taisi vaikuttaa vähän Alman vauhdikkuuteen. Mulla oli jo ekan laukka pätkän jälkeen sormet jo niin jäässä ettei ne liikkunut minnekkään. Sitten me käytiin myös koittaa mimmonen ala laitumen pohja oli mutta siellä oli ihan hyvä pohja ainut ongelma oli vain se että se meni silleen hassusti semmonene aita jossa oli kolo mistä Alma meni koko ajan sinne taka pellolle niin meidän oli vähän pakko mennä takaisin ylä laitsalle. Sitten kun olin tullut ratsastamasta niin me päätettiin tehdä talli elokuva joka tulee tänne blogiin lähiaikoina. Sitten kello olikin jo puoli kuusi ja meidän piti hakea hepat nopeesti sisälle. Sitten tallin omistaja Raimo tulikin jo tallille. Sitten kun tallilla on sellainen pikku varsa jonka nimi on Sanni niin sen jalka oli ihan sairaan turvoksissa niin ne jalat piti sitten kylmätä niin minä pidin kiinni varsasta ja Raimo kylmäsi sen jalat ja Olivia työnsi sen kyljestä sillee ettei se mennyt paaliin. Ja sitten me lähdettiin jo kotiin joskus jälkeen kuuden.
Tos oli mun asu eli mulla oli horzen ruskeat ratsastushousut , harmaat horzen ratsastus sukat, seppälän talvi takki, horzen pipo, eurohunterin talviratsastus kengät ja itse kutoma tuupi huivi.
Halii <3 :**
Alma meni tosi kivasti noi alku ravit tossa pikku kentällä
Ja sitten pellolla :D
Olivialla oli päällä turkoosi huppari ''merkkiä en muista'' , horzen ruskeat ratsastushousut , horzen turkoosit ratsastus sukat, jonkun merkkineen takki ja puman talvilenkkarit
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti