torstai 26. joulukuuta 2013

Yökyläilyä !

Heissan kaikille!!! Eli minä olen  Olivialla yötä. jeeee!!! Eli minä olen nyt täällä Olivialla olivia kirjottaa tos vieres tätä samaa postausta mutta joo mä menin eilen vasta kaden aikaa nukkumaan ja nyt kyllä kadottaa  meinaa olen ihan dindong sen voi huomata myös tekstistä. Mä tulin Olivialle joskus päivä ruuan jälkeen kolmelt. Sit ku mä tulin olkul ni heti alko lanit XD. Olivia oli läppäril ja mä tabletil sitte sen jälkeen me katottiin twiligth aamunkoi osa 1 ja nyt jatkuu taas lanit tylsää... eikö vain. Mut mä ja Olivia ollaan tykästytty ihan sairaas biisonimafiaan :D ja sitten mä sain Olivialta joulu lahjan siitä kuva tuolla alhaalla. Toivottavasti ei ole tylsää lukea kahta samanlaista postausta mutta meillä on kuitenkin erillainen tapa tehdä näitä postauksia toivottavasti piditte :) Kommatkaa pliiss :3 .  Mut joo mä oon ihan sekasin se voi johtua noista vähistä yö unista meinaa hoen koko ajan jotai lapsellisia sanoja esim. Kakka , pissa ja pieru XD hauskaa eikö vain . Toivottavasti mä en nuku taas liian vähän seuraavana yönä ni teidän ei tarvitse kestää tälläsii sekoi postauksii XD. Mut sori en kerenny/jaksanu laittaa sitä joulu lahja videoo mut Toivottavast huomenna jaksan.  Sitten kuviin....................terveisin . Venla

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti