Eli oon normaali maalaishullu joka harrastaa ratsastusta ja oikeastaan muuta en sitten harrastakkaan. Olen 12 vuotias tyttö ja toinen blogin kirjoittaja. Minulla on yksi pikkusisko ja kaksi pikkuveljeä, meillä on myös 4 koiraa ja 2 kissaa, käyn koulua linnamaissa, olen kuudennella ja kevät lukukaudellä täytyykin jo siirtyä kestustaan :(. Olen harrastanut ratsastusta n.5 vuotta. Pidän myös toista blogia jonka osoite on oliviajakauramoottorit.blogspot.com käykää ihmeessä kurkkaamassa ;). Mutta jos tulee lisää kysyttävää niin kommentoikaa. P.S. Minä ja venla teemme aika paljon kaikkea hullua yhdessä ja niitä kannattaa seurailla ;D
 |
| ja tässä mä vaan olen :D |
 |
| Ja tässä mä toosi ilosena |
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti