tiistai 17. joulukuuta 2013

Tylsää

Moi kaikille ! Nyt ei ole vähän aikaa tullut postauksia koska on ollut niin huonot ilmat että ei ole voinut ratsastaa :( oikeesti niin tyhmää. Ja sillon kuin pystyi ratsastamaan niin pystyi ravaamaan pitkät sivut ja piti kävellä lyhyet sivut. Sitten kun  lunta oli sen verran tarpeeksi että pystyi edes joten kuten ratsastamaan niin nyt lumet suli poi ihan tyhmää. Mutta onneksi pellolla on pystynyt menemään vähän paremmin. On sentään joku hyväkin asia meinaan joululoma ihanaa enää tää viikko pitää kestää koulua ja sitten pääsee lomalle ja enää on 7 päivää jouluun JEE :). Viel jos ne lumet tulis takas ni sit vast ihanaa oliskin. Tai no heti joulun ja uuden vuoden jälkeen mä haluisinki että olis jo kesä et sais taas ratsastaa toppi päällä eikä tulis kylmä. Mut ei mulla oikeen mitään muuta sanottavaa ollut.
Täs on joku kuva joltain päivält ku satoi lunta <3 mut ilmeellä mennään XD

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti