torstai 26. joulukuuta 2013

Venla meillä yötä :D

Okkei eli moi taas vaan kaikille, eli Venla tuli meille yöksi ja päätettiin sitte kirjottaa sittä postaus venla kirjottaa tossa vieressä samaa postausta mutta kuvat vaan siinä plussana:D, ne oltiin äsken 3h meillä kahestaan ja katottiin twilight breakingdawn part 1 (twiligth aamunkoi osa 1) kunnes porukat tuli kotiin ja niin. venla tuli meille joskus klo 15.00-15.30 joskus jompanakumpana aikana , siinä sitten  inä söin koska venla oli jo syönyt kotona ,pääsimme minun huoneeseen niin molemmat halusivat nähdä parhaimmat joululahjat mitä kaveri oli saanut Venla pääsi huoneeseen ni heti tuli että "Missä ne saappaat on!?" ja mä huusin et "missä se tabletti on" ja yllätyin tabletin suhteen koska luulin että se onkin iso mutta se oli yllättävän pieni ;D mutta ei tässä sen enempää käydään vielä saunassa ja muuta en vielä tiedä mitä tehään katotaa maybe joku leffa ja.. nii. ilta on vielä nuori

HYVÄÄ ILLAN JATKOA KAIKILLE :DD


terkuin: Kyl te tiedätte ;D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti