Okkei eli mä nyt kirjoitan jonkun ihme selityspostauksen tylsyyden ja ajanpuutteen vuoksi :D
joo eli me oltiin eilen emmillä yötä ( 28.12.13- 29.12.13) ja mentiin nille varmaan joskus neljältä ja käytiin kaupassa jne.. mutta en tiedä kerronko sen enempää koska siittä saattaa olla MYDAY siittä mutta jatketaan jotain.. eli teen venlan kanssa tänne taas kyselyn ja äänestättehän sitten omaa suosikkivideota mitä haluatte meidän tekevän+ voisittehan painaa niistä napeista tossa alhaalla ja niissä lukee ne tykkää/ en tykkää niin toivottavasti jaksaisitte painella niitä oman mielen mukaan ( HUOM! en kannusta/pakota teitä painamaan niitä mutta olisi nyt kiva kattoo kuinka mont ees vähän kiinnostais meijän tekstit :) ) ja sitten niihin ihaniin uutisiin en tiedä määrittelinkö ne jotenkin hyviksi ja huonoiksi uutisiksi mutta tämä nyt on vaan niin ihana uutinen.... meille tuli tänään uus kissanpentu joka on aivan syötävän söpö!! :3 se on ihan oudon värinen siinä on mustaa,harmaata ja jotain oranssin ja ruskean sekotusta mutta vaan niin sulonen... ( joo ketään ei varmaan kiinnosta mut.. ihasama :D ) ja nyt saatte kommentoida yhteen kyselyyn siis ihan vaan kommentti boxiin
vaihto-ehdot tulee tässä
A). Kirjoitammeko liian usein postauksia.. piäisikö meidän vähentää kirjoittelua
B). Kirjoitammeko liian vähän postauksia... pitäisikö meidän lisätä kirjoittelua
C). Laittaa enemmän videoita ja kuvia
D).vähemmän videoita ja kuvia
E). Poistaa blogi ?
Ken ties jaksaisitte kommentoida tonne alas mitä mieltä olettae mutta nyt tonne alas kommentoimaan :D ja hyvää illan jatkoa ja bye
P.S. mitä pidätte uudesta ulko-asusta ?
Terv: Venla ja Olivia :)

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti