TERVEISIN: VENLA
maanantai 30. joulukuuta 2013
Villi poni
TERVEISIN: VENLA
sunnuntai 29. joulukuuta 2013
jotain väli-aikaista sepitystä
perjantai 27. joulukuuta 2013
Joulu lahjat :)
torstai 26. joulukuuta 2013
Yökyläilyä !
Heissan kaikille!!! Eli minä olen Olivialla yötä. jeeee!!! Eli minä olen nyt täällä Olivialla olivia kirjottaa tos vieres tätä samaa postausta mutta joo mä menin eilen vasta kaden aikaa nukkumaan ja nyt kyllä kadottaa meinaa olen ihan dindong sen voi huomata myös tekstistä. Mä tulin Olivialle joskus päivä ruuan jälkeen kolmelt. Sit ku mä tulin olkul ni heti alko lanit XD. Olivia oli läppäril ja mä tabletil sitte sen jälkeen me katottiin twiligth aamunkoi osa 1 ja nyt jatkuu taas lanit tylsää... eikö vain. Mut mä ja Olivia ollaan tykästytty ihan sairaas biisonimafiaan :D ja sitten mä sain Olivialta joulu lahjan siitä kuva tuolla alhaalla. Toivottavasti ei ole tylsää lukea kahta samanlaista postausta mutta meillä on kuitenkin erillainen tapa tehdä näitä postauksia toivottavasti piditte :) Kommatkaa pliiss :3 . Mut joo mä oon ihan sekasin se voi johtua noista vähistä yö unista meinaa hoen koko ajan jotai lapsellisia sanoja esim. Kakka , pissa ja pieru XD hauskaa eikö vain . Toivottavasti mä en nuku taas liian vähän seuraavana yönä ni teidän ei tarvitse kestää tälläsii sekoi postauksii XD. Mut sori en kerenny/jaksanu laittaa sitä joulu lahja videoo mut Toivottavast huomenna jaksan. Sitten kuviin....................terveisin . Venla
Venla meillä yötä :D
keskiviikko 25. joulukuuta 2013
Moikka!
EILINEN JOULU MENI TOSI HYVIN! Mutta olin tänään tallilla ja ratsastin Alman vaikka satoikin ärsyttää tää sade ja tuuli. Mutta Alma oli vähän reippaampi kun yleensä ja hyvä niin ei tarvinut potkia ponia yhtään eteenpäin alkukäyntien jälkeen otin ravia ja tein pitkillä sivuilla tempon muutoksia ja päädyissä voltit . Ravien jälkeen tein väistöjä hetken ja sen jälkeen laukkasin ympäri uraa ja Alma oli ihan extra reipas harvoin niin reipas kentällä. Laukkaamisen jälkeen loppu käynnit ja ravit pitkin ohjin. Sitten menin talliin ja tiedossa oli ponin jalkojen ja hännän pesu ja varusteiden pesu mä ratsastin vain 40 minuttia ja pesin varusteita 60 minuuttia eli vähän kauemmin kun ratsastin. Mä olin pikästä aikaa yksin tallilla tai no siinä pihassa asuu ihmisiä niin en mä ihan yksin ollut (onneksi). Toivottavasti teillä kaikilla muillaki meni joulu hyvin ja saitte hyviä joulu lahjoja mutta mun joulu lahjoista tulee lähi päivänä video postaus mä kuvasin sen jo eilen. Ps. Tuolla alhaalla on noi tykkäsin ja en tykännyt nappulat niin painakaa niistä niin me tiedetään tykkääkö joku näistä meidän postauksista ja sori kun en saanut kuvia tähän postaukseen :( :(
JOULUISIN TERVEISIN VENLA :)
tiistai 24. joulukuuta 2013
Eilinen tunti
![]() |
| Tos on kuva kun olin lähössä tallille...... |
![]() |
| Tallin käytävä XD |
harjasin Alman ennen tuntii tietenkin XD XD XDWe wish you a merry chrismas and a happy new year!!!
tiistai 17. joulukuuta 2013
Tylsää
![]() |
| Täs on joku kuva joltain päivält ku satoi lunta <3 mut ilmeellä mennään XD |
keskiviikko 11. joulukuuta 2013
maanantai 9. joulukuuta 2013
Peltoiluu :D
Me oltiin tallilla lauantaina ja mä menin Almalla pellolla ja huhu se ei oo koskaan mennyt niin kovaa aluksi menin pikkukentällä vähän käyntiä ja ravia kunnes Alma oli lämmennyt ja menin laitumelle. Aluksi ravasin hetken aikaa ja sitten kun otin laukan niin tuntui siltä että me lennetään ;D. Lauantaina ulkona oli myös paljon pakkasta ja lunta niin sekin taisi vaikuttaa vähän Alman vauhdikkuuteen. Mulla oli jo ekan laukka pätkän jälkeen sormet jo niin jäässä ettei ne liikkunut minnekkään. Sitten me käytiin myös koittaa mimmonen ala laitumen pohja oli mutta siellä oli ihan hyvä pohja ainut ongelma oli vain se että se meni silleen hassusti semmonene aita jossa oli kolo mistä Alma meni koko ajan sinne taka pellolle niin meidän oli vähän pakko mennä takaisin ylä laitsalle. Sitten kun olin tullut ratsastamasta niin me päätettiin tehdä talli elokuva joka tulee tänne blogiin lähiaikoina. Sitten kello olikin jo puoli kuusi ja meidän piti hakea hepat nopeesti sisälle. Sitten tallin omistaja Raimo tulikin jo tallille. Sitten kun tallilla on sellainen pikku varsa jonka nimi on Sanni niin sen jalka oli ihan sairaan turvoksissa niin ne jalat piti sitten kylmätä niin minä pidin kiinni varsasta ja Raimo kylmäsi sen jalat ja Olivia työnsi sen kyljestä sillee ettei se mennyt paaliin. Ja sitten me lähdettiin jo kotiin joskus jälkeen kuuden.
Tos oli mun asu eli mulla oli horzen ruskeat ratsastushousut , harmaat horzen ratsastus sukat, seppälän talvi takki, horzen pipo, eurohunterin talviratsastus kengät ja itse kutoma tuupi huivi.
Halii <3 :**
| Alma meni tosi kivasti noi alku ravit tossa pikku kentällä |
| Ja sitten pellolla :D |
| Olivialla oli päällä turkoosi huppari ''merkkiä en muista'' , horzen ruskeat ratsastushousut , horzen turkoosit ratsastus sukat, jonkun merkkineen takki ja puman talvilenkkarit |
| Olivia pomppii :3 |








