TERVEISIN: VENLA
maanantai 30. joulukuuta 2013
Villi poni
Moikka kaikille! Eli minä olin eilen tallilla ja ratsastin Alman sen loman jälkeen. Ja poni oli ihan villi mä menin vielä ilman satulaa no ekaksi menin alku käynnit siinä se meni jo tosi reippaasti sitten otin ravia ja aina toisesta päästä Alma lähti ihan hirveeseen pukki laukkaan ja mä meinasin tippua vähän väliä no sitten mä nostin laukan ja Alma lähti ihan sairaan kovaa parin askeleen päästä Alma hyppäsi sivulle ja minä kaulalle mutta onneksi pääsin kiipeämään takaisin selkään mutta siinä vaiheessa mulla meni pinna ja tulin selästä alas ja otin Almalta ohjat pois ja annoin sen laukata ympäri uraa. Alma laukkasi niin kovaa etten ole sitä ennen nähnyt laukkaavan sillälailla me ei meinattu saada Almaa enää edes kiinni piti hakea kauraa tallista. Sen jälkeen laitoin ohjat takaisin ja sitten mun pari kaveria meni sen kanssa loppu käynnit ja ravit ja sitten talliin.
TERVEISIN: VENLA
TERVEISIN: VENLA
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti