Moi kaikki ! Me ei olla pitkään aikaan kirjoiteltu mitään mutta nyt me taas alotetaan kirjoittamaan joikein kunnolla kuvapainoitteisia ,sillä me ollaan innostuttu kuvaamaan, meillä on tähänkin postaukseen iso kasa kuvia. Mulla on ensi viikonloppuna koulu kisat , jännittää nyt jo sillä en ole ennen kilpaillut koulu. Niihin kisoihin en mene Almalla vaan minä menen ratsuponi tammalla Linalla jota minä ja Olivia käydään liikuttamassa. Tän enempää en nyt kirjoita sillä tein teille kuulumisvideon jonka laitan tämän postauksen loppuun. Mutta pidemmittä puheitta kuviin.
| ILMEEL XD |
| Sit mä hyppäsin almal hiuka |
| Ilmeillä leikkimistä XD |
| Sit me opetettiin almaa menee verhojen läpi |
| Oskuu <3333 |
-VENLA-
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti