Okei...
eli nyt tulee sitten piiitkän tauon jälkeen postausta. ja päättelin tehdä kesän mistoista videopostauksen ja enimmäkseen kuvilla ja aloitetaan.. huom en muista paljoakaan mitä kesällä tapahtui mutta tässä jotakin...
1. ensimmäinen eniten mieleen jäänyt misto on se kun sain jalkaani 8kpl tikkejä sen takia kun tipuin Almalta mutta lisätietoja löydätte täältä oliviajakauramoottorit.blogspot.com
2. Alman epäonnistnut uittoeissu jossa meinasin jäädä kyseisen ponin alle
3. se päivä jona menin tallille ja hevoset oli ekaa kertaa laistalle <3
okei tossa oli ne mitä muisti parhaiten mutta niitä on niin paljon että ette jaksaisi edes lukea :D mutta onneks pian alkaa se ihanan lämmin aika eikä tartte pitää toppatakkeja ja niitä ja paljon kivempi ilma ratsastaa ja pääsee hyppäämään ja... oi oispa jo kesä! <3<3<3 mutta lopuks vielä pari iiihanaa kuvaa kesältä<3
 |
| ihana rakas!<3 |
 |
| Ikävä :,( |
 |
| Teppo<3 |
 |
| Samppa ja tepi<3 |
 |
| Almaaa<3 |
 |
| Möykky suaki ikävä :,(<3 |
 |
| Ihuna Rebekka<3 :3 |
 |
| Ihana rakas! |
 |
| Samppa poseeraa |
 |
| <3 |
 |
| Aaaw<3 |
Toivottavasti tykkäsitte!! ensikertaaan!!!!<3
- Olivia -
Eiks möykky oo kuivalahdella enää?
VastaaPoistaKirjoittaja on poistanut tämän kommentin.
PoistaEi oo :( sori vähä myöhäne vastaus 😂😂
Poista