lauantai 18. tammikuuta 2014

Moii

Okei eli moikka vaan kaikille taas pitkästä aikaa, tästä tulee tämmönen aika lyhyt postaus.elikkäs, me mentiin torstaina pellolle ja poikkeuksellisesti Jenna Huhtasalo joka on ratsastuksenopettajamme kaveri piti meille tunnin sillä Emmi itse oli kipeä, minä menin Vihtorilla (ensimmäistä kertaa) joten minua jännitti ihan sikana :D eli kun me päästiin pellolle niin käveltiin siinä hetken alku käyntejä niin sitten otettiin ohjat käteen ja alettiin ravailemaan, Venla kertoi että Alma ei ottanut yhtään pidätettä vastaan. ensimmäinen suunta meni ravissa oikein hyvin mutta sitten alkoi kauhu.... no ei vaiskaan Vihtori alkoikin pelleilemään toiseen suuntaan suunnattoman paljon ja kun menin toiseen päähän niin Vihtori piti vain iiii äänen ja lähti vetämään pukkilaukkaa sitten se laski pään alas ja mä sitten liu'uin sieltä alas, tökkäsin korviin ja... sitten löysinkin itseni maasta olin tullut voltilla alas. multa lähti hetkeksi vaan ilmat pihalle ja sitten kun sain hengityksen tasattua menin takaisin selkään ja jatkoin normaalisti, sitten se sama juttu jatkui vaikka kuinka monta kertaa toisella kerralla  valahdin kaulalle ja meinasin tippua mutta pääsin onneksi takas satulaan, ja muut kerrat pysyin jo satulassa. Ja tänään me mennään Venlan kanssa Ronjalle yöks ja sieltä saattaa tulla videopostaus mutta nyt mukavia pakkaspäiviä sinulle toivottaa Olivia:)

3 kommenttia: